Thursday 7 August 2014

Keliru. Harap Maaf

Ramai yang keliru ejaan nama saya. Samaada aemy atau emy? Sebab di fb saya guna aemy roslan. Yang sebenar - benarnya emy roslan. Eh. Uolls keliru ke? Sebenarnya tak tau pun kan.huhu.

Dah tu asal guna fb aemy roslan?Alkisahnya masa muda mudi dulu.sekarang muda jugak lg.hee. lepas je kejatuhan empire myspace & friendster ,saya create fb. For sure semua student ada time tu. Korang sempat ke bermyspace? Best jgk tau.tapi tak secanggih fb la.

Masa tu saya terpikir nak guna nama aemy roslan ni sebab nak gabung kan ejaan amy dan emy. Gabung kasi meletop.kononnya. So, saya pun feeling lebih gi gabung ejaan tu. Tak nak guna ejaan sebenar emy roslan.

Sekarang, nak tukar balik nama kat fb jadi emy roslan tapi ramai sangat nama lebih - lebih kurang. Tak jadi. Tula, dulu gatai sangat duk guna ejaan lain.sekarang rasain.

Tapi tak pe.Saya ok je. Yang penting kita happy =)

Ps: Blog ni lama da buat tapi hari ni baru nak post. Nak setengah tahun da.haha. Teringat "do it now or never"!




No comments:

Post a Comment